Policejní služebna v Halenkovicích e-mail hlavní stránka zpět


Policejní služebna    V rámci spolupráce s veřejností a samosprávou Policie ČR zřídila nové policejní služebny, zejména v  místech, kde nejsou obvodní oddělení a kontakt s policií by mohl být pro občana obtížný.

   Služebna Policie ČR vznikla také na Halenkovicích v budově OÚ v místnosti Klubu seniorů a občané ji mohou využít každou sudou středu od 15:30 do 16:30 hod. V místnosti bude v úřední dobu jeden policista (pokud nebude žádný vážný výjezd k trestné činnosti apod.), který vyslyší podněty, stížnosti či žádosti občanů. Kromě přijímání oznámení při podezření na přestupky či trestné činy budou policisté připraveni odpovídat na dotazy občanů. Do úřadovny mají samozřejmě přístup s dotazy i děti.
První úřední hodiny v halenkovické služebně proběhly ve středu 21. ledna 2009.


   Územně zodpovědný policista pro obec Halenkovice je prap. Karel Platoš.
   Vedoucí obvodního oddělení Napajedla je npor. Bc. Petr Kročil.
   Telefon napajedelského oddělení PČR: 974 666 731.
   Fax napajedelského oddělení PČR: 974 666 738
   Oznámení apod. na NONSTOP linku 158.


Tisková zpráva věnovaná zřízení policejních služeben v obcích:

Zlínští policisté udělali vstřícný krok k veřejnosti

   Zlínsko - Zlínští policisté jsou zase o něco blíž občanovi. V rámci community policing (spolupráce s veřejností i samosprávou) jsme zřídili nové policejní služebny, zejména v místech, kde nejsou obvodní oddělení a kontakt s policií by mohl být pro občana obtížný. Nových služebních místností Policie ČR mohou lidé využít ve Spytihněvi, Brumově, Biskupcích, Šanově, Lukově, Slušovicích, Tlumačově, Halenkovicích a v Malenovicích.
   "V teritoriu každého obvodního oddělení jsme vytipovali aslepoň jednu obec, ve které otevíráme služební místnost. Většinou je to druhá největší obec v daném obvodě, nebo jde o místo vzdálené a špatně dopravně dostupné, anebo je to místo problematické, s vysokým nápadem trestné činnosti," vysvětlil rozmístění nových místností velitel služby pořádkové policie ve Zlíně major Bronislav Šabršula. "V každé místnosti bude v úřední dobu jeden nebo dva policisté, aby vyslyšeli podněty, stížnosti či žádosti občanů," dodal velitel Šabršula. Kromě přijímání oznámení při podezření na přestupky či trestné činy budou policisté připraveni odpovídat na dotazy občanů. "Chceme, aby byl v místnosti přítomen policista s územní odpovědností, tedy ten, která má daný okrsek na starosti. Je důležité, aby měl výbornou osobní a místní znalost," říká velitel Šabršula. Nové služební místnosti Policie ČR jsou většinou v místech obecních úřadů či bývalých městských policií.